Usein kysytyt kysymykset (UKK/FAQ)

Vastauksia asiakkaidemme yleisimpiin tulostimia ja mustekasetteja koskeviin kysymyksiin

Musteet ja tulostimet

Mustekasetin tai -patruunan fyysinen koko on sama riippumatta siitä, onko kyseessä standardi (=alkuperäinen) tai riittoisampi XL-koon patruuna. XL -tarvikkeissa patruunan sisällä oleva säiliö on täynnä mustetta, alkuperäisissä valmistajat ovat täyttäneet patruunat vain osittain myyntitulojensa kasvattamiseksi. XL-koon kasetti on aina ekologisempi vaihtoehto.

Lisäksi pystymme täyttämään kasetteja liikkeessämme Helsingissä. Täytetyillä kaseteilla on sama takuu kuin uusilla vastaavilla.

Annamme kaikille tuotteillemme ja palveluillemme 100% tyytyväisyystakuun.

Kannattaa olla meihin yhteydessä chatilla, puhelimitse tai yhteydenottolomakkeella – yleensä pystymme järjestämään musteen lähes tulostimeen kuin tulostimeen.

Myymme pääasiassa vain tarvikemusteita. Tulostinvalmistajien mustekartelli on kielletty EU:n toimesta, jonka ansiosta kuluttajille on tarjolla laaja valikoima laadukkaita tarvikemusteita. 

Markkinoilla liikkuu kuitenkin myös huonolaatuisia tarvikkeita, minkä takia seuraamme jatkuvasti tavarantoimittajiemme ja mustevalmistajien laatua. Valitsemme vain parhaat tuotteet, ja annamme niille 100% tyytyväisyystakuun.

Kyllä saa. Esimerkiksi Lexmark, Oki, Xerox ym. musteet saattavat löytyä hyllystä ja näitä pystyn mahdollisesti myös täyttämään. Kysy tulostimesi kasetin hinnat jos ei löydy verkkokaupasta.

Olemme valinneet hyvin tarkkaan toimittajamme, ja myymme vain markkinoiden parhaita tarvikemusteita. Annamme kaikille myymillemme tuotteille 100% tyytyväisyystakuun. Reklamaatiot ovat hyvin harvinaisia, mutta hoidamme ne aina kunnolla koska tyytyväiset asiakkaat ovat meille kunnia-asia, kuten saamistamme hyvistä arvosteluistakin voi havaita.

Kyllä voi. Tarjoamme Helsingin liikkeessämme musteiden täyttöpalvelua. Täyttö vie vain muutamia minuutteja.

Voit etsiä oikeaa mustetta käyttäen hakutoiminnossa mustekasetin numeroa tai tulostimen mallia. Esimerkiksi  mustekasetin numeroa ”64A”  tai tulostimen mallia ”HP LaserJet”.
 

Autamme mielellämme oikean musteen löytämisessä, ole yhteydessä chatilla, puhelimitse tai yhteydenottolomakkeella.

Autamme mielellämme oikean musteen löytämisessä, ole yhteydessä chatilla, puhelimitse tai yhteydenottolomakkeella.

Vaihtoehtoisesti voit tilausta tehdessä kirjoittaa tulostimesi merkin ja mallin lisätietokenttään niin varmistamme että tilaamasi tuotteet ovat sille oikeita.

 

Maksaminen ja toimitukset

Mikäli maksun vahvistus ei onnistunut, se saattaa johtua siitä, että henkilökohtaiselta pankkisivustolta ei voi ilman lisäkäyttöoikeutta maksaa siihen eri sopimuksella liitetyn yrityksen tililtä. Voit maksaa ennen tätä lisäkäyttöoikeutta joko omalta henkilökohtaiselta tililtäsi tai luottokortilla  omalta tai yrityksen tililtä.

Paytrail maksunvälittäjä ilmoittaa näin: ”Pankkien PSD2-rajapinnat eivät tällä hetkellä tue tapauksia, joissa käyttäjällä on tiliin käyttöoikeudet, mutta käyttäjä ei ole tilin omistaja (ts. tilin omistaa yritys, eli se on avattu yrityksen nimellä).  Tämä on pankkien puolen PSD2-rajapintojen rajoite. Oletus on, että tämänkin pankit kehittävät PSD2-rajapintoihin, mutta tällä hetkellä se ei valitettavasti ole tuettu.”

Verkkokaupassamme voi maksaa verkkopankkimaksulla, luottokortilla,  mobiilimaksulla tai laskulla (yksityisasiakkaille  Klarnan 30 päivän maksuaika, yrityksille lasku).

Maksunvälittäjänä toimii Paytrail tai Klarna. Maksut käsitellään kokonaan maksunvälittäjien turvallisilla palvelimilla, emmekä itse tallenna mitään maksutietoja.

Toimitamme tuotteet Postipakettina tai Matkahuollon kautta. Toimitus tulee oletuksena tilaajan osoitetta lähimpään Postin tai Matkahuollon noutopisteeseen. Voitte tilauksen yhteydessä myös pyytää toimitusta eri osoitteen mukaan tai haluamaanne noutopisteeseen.

Tarjoamme laskun maksuvaihtoehdoksi yrityksille. Tämä vaihtoehto aktivoituu, kun yrityksen tiedot on syötetty maksuvaiheessa.

Yksityisasiakkaat voivat hyödyntää Klarnan 30 päivän kulutonta ja korotonta maksuvaihtoehtoa.

Yes, we will do our best to serve you in English. Please contact us either through the online chat or contact form.

 

Olemme valinneet hyvin tarkkaan toimittajamme, ja myymme vain markkinoiden parhaita tarvikemusteita. Annamme kaikille myymillemme tuotteille 100% tyytyväisyystakuun. Reklamaatiot ovat hyvin harvinaisia, mutta hoidamme ne aina kunnolla koska tyytyväiset asiakkaat ovat meille kunnia-asia, kuten saamistamme hyvistä arvosteluistakin voi nähdä.

Olemme vakavarainen yritys, joka on toiminut vuodesta 2010. Tänä aikana olemme saaneet sitoutuneen ja tyytyväisen asiakaskunnan, koska meille paras asiakas on tyytyväinen asiakas. Voitte käydä tutustumassa saamiimme riippumattomiin asiakasarvioihin Googlessa ja Facebookissa.

Kyllä, liikkemme sijaitsee Helsingin Itäkeskuksessa hyvien kulkuyhteyksien varrella. Itäkeskuksen metroasemalta on vain noin 5 minuutin kävelymatka, ja autolla pääsee lähes liikkeen eteen. Osoitteemme on Kauppakartanonkatu 26, 00930 Helsinki. 

Linkki Google Mapsiin.

Meiltä saatte parhaan palvelun ja edullisimmat hinnat. Siinä se 🙂

 

Jäikö kysymyksesi vaille vastausta?

Ota yhteyttä chatissa, puhelimitse tai yhteydenottolomakkeella